Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
De bestelling kan op aanvraag opgehaald worden voor retour bij uw thuis. Dit kan enkele dagen duren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Dit kan binnen 14 dagen na de levering. De kosten voor de retourzending is voor de zender.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Als u de verkeerde bestelling hebt geplaatst, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u verder helpen. Dit is geheel gratis.
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
We hebben geen showroom of fysieke winkel. De website bevat wel een aantal pagina’s met voorbeeldtuinen. Uw kunt deze pagina’s bezoeken om de producten te zien en inspiratie op te doen.
Wat is de levertijd en wat zijn de bezorgkosten?
De levertijd is 3-7 werkdagen indien het product voorradig is. Er worden geen bezorgkosten in rekening gebracht.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
De bestelling kan via de klantenservice geannuleerd worden. Dit kan binnen 14 dagen na de levering. Dit is geheel gratis.
Hoe kan ik betalen?
Uw kunt online betalen met onze betaalmethode IDEAL.
Hoe weet ik of mijn bestelling is verwerkt?
Uw ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je bestelling geplaatst is. Uw bestelling is verwerkt zodra u een bevestiging van de verzending hebt ontvangen.
Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
Enkele minuten nadat we uw bestelling hebben ontvangen, zullen we u een bevestigingsmail sturen met daarin het bestelnummer van uw bestelling.